suprise bfday aku

Tuesday, November 2, 2010

             



24 july 2010
hole time yang sangat penat n besssttt!
hari yang sangat bermakna bagi aku
pkul 12 pagi suprise dari amal:makan kek secret recepi fav
8 pagi:bersiap hang out ngn amal n syaz gi pavi
hangout smpai ptg tgk 2 movie smpai penat
syaz belanja makan kek lagi..
then amal belanje my fav food pizza!hehe
sangat penat otw balik shh alam
but have fun dalam tren
malam sampai umh then mmber amal,fida ajak hangout lagi
diorg bg alasan kt aku gi tgk movie lagi
huh..nk x nk aku ikot je la diorg
x tau lak ade suprise mase 2.
then fida ckp movie x pt tgk coz da full
aku pon sedih je la
after that kiteorg lepak kt dataran shh alm
aku cm pelik la npe amal n fida ni cm baik gle ngn aku..heheh
pas2 tibe2 aku dgr sore my parents nyanyikan lagu befday
terkejot gle aku..hehe..havve fun sgt2 with u all
n yang paling best dpt byk adiah..heheh
n adiah yang paling aku x sangka handphone fav yg aku x jangka akn dpt..SATIO
heheh.tq ayah..sayang ayah sangat2..
akhirnye aku happy gle coz dapat celebrate ngn family n frens sekali..hehe
sayang sangat2 kt u all..especially amal n fida coz diorg yang rancang sume ni..hehe






My family/Fieda/Amal/Syaz/ N Adik
LUV U ALL..MUAH3