Kamoo ..

Tuesday, November 16, 2010


Die seorang yang paling pelik pernah aku kenal dalam banyak-banyak kaum adam.kadang-kadang aku benci ngn die,ye la..die seorang yang kuat membebel dan suka kutuk aku depan2 ngn direct je..mulut men cakap lepas je x pikir perasaan org ble bercakap..ble gaduh ngn aku..da tau slh die..masing2 diam je..die x reti nk pujuk!aku pon pelik r ngn die ni..huhuh..!tp..die lah org yang aku paling selambe pukol,tarik telinga die,cubit die,tumbuk n mcm2 lg la..n die pon cm 2 kt aku..sehari x sakitkan ati aku x sah dibuatnye..tp aku redha je,coz aku mmg kenal perangai ati kering die,ego lelaki,n perangai mulia die..hehe..die mmg cm 2..aku x kisah pon la!ee…ko mmg org yang pling pelik tw!hehehe
Hari demi hari kiteorg asyik bertekak mulut je x berhenti2..sampai org sekeliling kami bingit dgr kiteorg gaduh..smpai diorg ckp..”EH,AKU KAWINKAN KORUNK BARU TAU!SYIK GADOH JE!!”hehe..kdg2 kiteorg due pon nk tergelak gak perangai kami..tp nk wt cm ne..itulah life kiteorg due klu jmpe..x berhenti gadoh,tp gadoh main2 la..bkn btl2 pon.tp kan…ble one day kiteorg x jumpe,nth la..salah sorang dari kami conform akan cari masing2,klu x aku cari die,die yang cari aku..huh!n kalau sehari kami x bergadoh,rase macam ade yang x kene je..huhuh..btl..x tipu..!tp itulah hakikatnye..hehheJ
Aku pon x tau kenape aku leh suke ngn org cm die..!die lain la..he is different person..huhu
Tp perasaan 2 xde dlam diri aku,walau die wt jahat ngn aku sekalipon,aku x rase die sejahat cm 2..coz aku kenal die macam mane.die seorang yg nakal je la,ske ejek2 aku itik,buncit la,mcm2 nama die reka tuk aku..sje je bg aku grm3..hehe..sengal hehe
Kami masing-masing mempunyai ego masing-masing..aku kadang-kadang leh jd air n kadang-kadang leh jd api sbbkn ego aku ni…adoi..huhu
Cinta nie mmg pelik kn?aku sangat rungsing tuk menjaga ati die n sangat keliru dengan ati dan perasaan die..aku try the best nk take aty die 2 be lg sweet..tp cm ne?npe yg ni rumit ek bg aku?ssh dpt ape yg kite nk kn..?huhu..btl ckap mmber2 aku,aku kne berusaha lebih coz die lain dri yg lain..sometime,aku try nk wt bnde pling sweet dlm hidup die tp die cnform akn bahan aku,so cm malu la..ish2 grm gak la ngn mamat ni,die nk tp nk wt cm ne..huhu time je la..huhu..
Bg aku la,he is different coz die la kawan aku,die la org yg leh gduh2,die tmpt aku meluahkan masalah,die la org yg aku pling selamba nk tumbuk,trik2 telinga,die la org g bg semangat kt aku..die la musuh aku..but sgt sweet..hehehe!aku sgt syg kt die..huhu..tp hanye mmpu menunggu n sabar je la..take time ok echaJ chaiyok chaiyok fighting fighting..u can do it..hahah..gle kn aku ni?adoi,bengong2..
Em dah la..pnt nk taip..hehe..tggu smbungan nye nnt okay Jhehe