rumah idaman kami musnah

Wednesday, November 17, 2010



raya aidiladha 2010 :-(
hari raya aidiladha 2010 nie memberi seribu erti kekecewaan,kesedihan,kehampaan,dalam kehidupan family aku..pagi-pagi raya lagi kami sekeluarga menagis kesedihan mengenangkan nasib..ayah mendapat satu panggilan yang menyatakan ade orang berminat nk membeli rumah kami,ayah menangis sebak gembira dan sekali bersyukur..walaupon kami sekeluarga sangat sedih akan kehilangan rumah idaman kami tu,kami sekeluarga terlalu sayang sgt kt umh 2,tp kene berkorban jugak demi kepentingan masa depan kami sekeluarga,memang perit lalui semua ini,bagaikan duri trus tertusuk pada fmily aku bertubi-tubi.aku tidak tahu ingin meluahkan kepada sesiapa,hanye dengan blog nie la aku meluahkan isi hati aku.aku tahu adik2 aku sume sangat sygkn umah 2..tp kene terima jugak keputusan tuk melepaskan rumah yang amat kami sayang..sebak ati aku bile tgk mak ayah,adik2 sedih,berat hati..tp diorang tetap tabah jugak..ini sume dugaan yang besar dalam hidup aku lalui.tidak sume orang akan sentiase bahagia.hari ini kami berada di bawah.aku redha akan ape yang terjadi nie,mungkin ade hikmah disebalik sume yang berlaku nie,kami ditipu begitu saja bagaikan dipukau oleh insan yang sangat kejam,mengambil hak rumah kesayangan kami sekeluarga.semoga tuhan akan membalas semua perbuatan kejam.sedih sangat ble tgk mak ayh gigih cari kerja,bercerita dengan aku dalam keadaan gelak ketawa tp dalam hati diorg aku tahu,diorg sangat sedih tp menutup kesedihan tu kepada anak-anak.ya allah..kau tabahkan la hati keluargaku,kau berikanlah kami petunjuk yang benar.aku tidak sanggup melihat penderitaan yang ditanggung oleh keluargaku nie..huhu..ya allah sakitnye ati aku ni,hanye tuhan saje yang tahu betape peritnye..pengalaman ni memberi seribu peringatan dan  pengajaran dalam hidup kami sekeluarga.aku akan ingat sampai bile2…




rumah idaman kami musnah begitu saja :-(
hampa :-(