tag by eyda lala...hehe

Sunday, January 16, 2011

thanks to eyda lala coz tag  me..hehhe


TAG NO 1

Anda suka berblogging?Kenapa?

just nk berkongsi pengalaman hidup ngn kenkawan..hehe..sumenye dalam blog lengkap kisah suka duka echa..hehe


Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda?Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati?Dan siapakah orang itu?


hmm..sometime nk gak org yang leh teman n caring about echa ni..hehehe

mood:menunggu..heheh


Taken or single?Mana lagi bagus?

sometime single lg bgus coz xpayah nk terlalu menjaga perasaan org len..tp bg echa la..two is better than one..hehe..lg sweet klu berdua..ade org yang sayangi kita..hehe

Pernah tak cinta anda tak dibalas?
ada la..dahulu kala..skng ni pun ngah dilema..hehe

Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5 :

caring person,kelakar,setia,jujur,bf yang sporting,pandai ambik ati echa..hehe

Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

25 / 26

Nak berapa anak?

2 je kot..klu leh nk  sepasang..prince n princess ceh wahh..berangan lebih..:-)

TAG NO 2

Bekas kekasih saya ialah :

kuat  mengongkong..suka marah2..fikiran xprofesional..

Saya suka :

-berangan
- berkaraoke
-shopping baju
-hang out
-tgk wayang



Sahabat-sahabat terbaik saya :
byk la..heheheh...

Saya tak paham :
-org yang HIPOKRIT
-BERLAGAK
-xsuka subjek SEJARAH N MATH




Saya kehilangan :
dlu pernah kehilangan my laptop,handphone kesayangan,rantai dri baby hilang
sumenye kene ragut..huhu..

Ramai yang berkata :
lembut sangat hati 2,terlalu baik ngn org..mmber2 bising..hehhe


Makna nama saya :
hidup bahagia(persoalannye?bahagia ke echa ni?heheh)

Cinta adalah :
gabungan suka,sayang n cinta

Di suatu tempat,seseorang :

try usha-usha saya.

Ayat selamanya bermaksud :

ke akhir hayat.

Telefon bimbit saya :

sony ericsson

Bila saya jaga dari tidur :

golek-golek sambil peluk2 bantal

Saya paling meluat apabila :

-ckap x supe bikin
-berlagak

Pesta/parti adalah :
parti happy birthday kecik2 umo 6 thun n parti bfday umo 17..hehhe

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui:
kucing
Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah :

zaman sekolah menengah

Harini saya :

sakit

Malam ini :

penat lahhh jawab tag ni..

Esok pula saya akan :

wat keje

Saya betul-betul inginkan :

umah baru kehidupan seperti dlu

Ketika saya melihat wajah saya di cermin pagi ini :

muka sedih je sakit

Pusat membeli belah atau arked permainan :

shopping

Makanan Barat atau Jepun :

Japan

Bilik terang atau gelap :

gelap

Makanan segera adalah :

xsihat untuk minda

Ayat terakhir anda katakan pada seseorang :

byk lg ke kne jwab ni?adoi

Siapa yang anda nak tag :

eyda syahida