new year

Wednesday, January 5, 2011


new year this year..yeah! 2011..omg..cm x caye je kn?huhuhu
hahaha..umo ku da semakin tue deh..huhu..21?adoi...xpew...arap this year aku jd lebih matang..hehehe
by the way,2010 membawa banyak pengalaman hidup yang susah,happy,sweet..hmm..2010 banyak didik aku jd insan yang lebih banyak berfikir n bertanggungjawab dalam hidup..means skang aku da kenal erti kehidupan sebenar dalam umo 20 je tw..hehe
bila 2011 nie menjelma..aku jd lebih nervous tuk adapinye..em ye la..msti byk lagi kehidupan in future akan kita adapi right?

misss memory (sweet n sour)2010..and hye to 2011....
azam aku pe ek?hehehe
azam aku this year ni de banyak sbnrnye..hehe
1-nak duk umah baru..miss sgt2 my room..hope dpt!huhu
2-this year nk try jd org yang kuat semangat..take it easy
3-i want someone special in my life hehe
4-be a great person in my project soon..ceh da berangan dh..hahah
5-menabung lebih this year..insyaallah la...kalau tahan simpan..heheh