cinta(kata2)

Sunday, January 23, 2011

haish..tibe2 je nk update pasal love2 nie..huhhu
tibe2 je mcm cedih je mlm yang dingin nie..huhuhu..sometime sangat sunyi dalam  hidupku tanpa cinta..huhuh
haish,,apsal la mlm ni cm jiwang lak ek..huhuh..adoi..sedih xde org yang btl2 ade disamping kita..walaupun perkara itu tidak pasti lagi dalam hidup aku..huhu..aku selalu tipu diriku always bahagia,happy..tp sometime kosong je ati nie..huhu..tp aku ttp kuatkan ati aku..td tbe2 je aku de terbaca ayat kt internet ttg cinta la..sje nk share..ayat 2 bg semangat pada diri aku..huhu

"Jika kamu mencintai seseorang, bebaskanlah dia. Jika dia kembali kepadamu,maka dia adalah milikmu. Jika tidak, maka dia tidak akan pernah jadi milikmu". Bahkan dalam hubungan percintaan, seseorang perlukan ruang unt.uk dirinya sendiri. Jika kita mahu belajar untuk mencintai, pertama kita harus belajar untuk memaafkan dan melupakan masa lalu yang buruk serta kedukaan hati kita. Mencintai bererti melepaskan rasa takut, curiga, dan ego. "Hari ini aku melepaskan semua rasa takutku, masa lalu tidak akan dapat mempengaruhiku- hari ini adalah lembaran baru bagi hidupku"